Твір на тему - моя поїздка до Харкова, соціальна мережа працівників освіти

Моя поїздка до Харкова

Я давно мріяла поїхати з класом в далеку поїздку. Нарешті, моя мрія здійснилася. Це була незабутня, чудова поїздка. У Санкт-Петербург поїхали одинадцять дітей і два керівника. Ми вирушили швидким поїздом «Оренбуржье» до Москви. У поїзді ми весело проводили час, познайомилися з іншими пасажирами з інших міст. Час пролетів непомітно. І ось ми в Москві. Тут ми пересіли на поїзд до Харкова.

До Пітера наш поїзд прибув увечері. У потягу нас зустрів наш гід і екскурсовод. Ми автобусом відправилися в готель «Пулковська». Вечірній Харків нас зустрів яскравою новорічною ілюмінацією. Все навколо блищало яскравими вогнями і гірляндами.

Готель «Пулковська» -одна з найкрасивіших готелів Пітера. Нас розмістили в зручні номери по дві людини.

На наступний день ми відправилися на екскурсію по місту. Відвідали Петропавловську Фортеця на Заячому острові. Тут найширше місце на Неві. Фортеця-найстаріше будова в місті. Високий шпиль фортеці був символом виходаУкаіни до берегів Балтики. Щодня зі стін фортеці стріляє гармата, сповіщаючи, що настав полудень. Ми бачили і чули, як це відбувається. Нам показали Смольний Собор. Він лазуревого кольору, дуже красивий. В цей же день ми відвідали зоопарк. У зоопарку ми бачили багато тварин і птахів. Особливо мені сподобався тигр, він сильний красивий і дуже хижий. Тигр безжально з'їв кролика на наших очах. Після зоопарку ми вирушили в Планетарій. Близько Планетарію нас чекала мавпочка, яка спритно чистила мандарини, а потім кидала шкурки і випльовувала кісточки, у всіх бажаючих її погладити В кінці дня нас чекала вечеря в кафе «Макдональдс».

Другий день нашої подорожі ми почали з відвідин Ермітажу. По дорозі нам показали Собор Спаса-на Крові. На цьому місці вбили імператора Олександра II. Ми побачили Чесменскую Церква, побудовану в пам'ять про битву в протоці Чесма.

Ермітаж-це найбільший в світі музей, заснований Катериною II. Мене вразила красива парадні сходи, святкова і святкове. Сходи виконана з білого французького мармуру. Прикрашена ліпниною, покритої золотою фарбою, і кришталем. Ми подивилися багато дуже красивих картин, скульптур. Особливо, мені було цікаво познайомитися з виставкою давньоєгипетської культури, де були представлені різні скульптури з каменю, саркофаги, картини на папірусі, древні письмена. Дуже цікавий коридор, що з'єднує перший будинок музею з другим. Стіни, стеля та підлога прикрашені зображеннями біблійних героїв, причому малюнки в цьому коридорі не повторюються.

Після Ермітажу ми вирушили в Зоологічний музей, він один з найбільших в світі. Його заснував Петро Великий. Тут представлені різні тварини, птиці, риби з усього світу. Мені було цікаво побачити: мамонтеня Діму-це найперший мамонтеня. знайдений вУкаіни; крупного мамонта, у якого немає хобота, так як хобот розмерзся першим і його з'їли собаки, які повинні були його охороняти; групу пінгвінів, які вміють стрибати; імператорського пінгвіна; величезне яйце птаха; групу акул; черепах з черепашками; групу змій; колекцію крабів; блакитного краба, розміром до одного метра; колекцію ящірок; пару білих ведмедів. Нам було все дуже цікаво, хотілося дивитися ще і ще, але ноги нас не слухалися.

Третій день нашої екскурсійної програми в Харкові почався з поїздки в передмістя. Петергоф-музей заповідник, столиця фонтанів. Петергоф-це літня резиденція українських царів. Ми оглянули другий поверх палацу. Відвідали царську їдальню, тут в інтер'єрі використано фіолетове скло, кришталь, позолочена бронза, біла кахельна плитка, паркет з різних рідкісних порід дерева. У сервіровці столу найчастіше використовується білий фарфор з різними орнаментами, столові прибори виготовлені зі срібла або золота, свічники виготовлені з позолоченої бронзи. Ми оглянули зал прийомів, де проходили різні церемонії і прийоми, які тривали від чотирьох до восьми годин. Сидіти в цьому залі могла тільки імператриця з імператором і їхні діти, решта свита і їхні діти стояли навколо трону. Стіни залу прикрашені ліпниною, золотом, дзеркалами. Стеля залу вінчає картина, але це не оригінал, так як оригінал згорів під час війни. Для відтворення картини треба було тридцять років. Під час війни німці замінували авіаційними і танковими бомбами палац. Наші війська врятували палац. Сьогодні третій поверх палацу і фасад реставрують. А перший поверх-відновлюють заново, так як він сильно постраждав під час війни.

Наша екскурсія продовжилася в місті Пушкіно в музеї «Царське село». Ми відвідали Катерининський зимовий палац. Мені запам'яталися дуже гарні чавунні ворота на територію палацу. Вони збереглися з тих давніх часів. У палаці мені сподобався тронний зал. Тут Катерина II давала доручення своїм слугам. В цьому залі стоїть оригінал трону виготовленого французьким майстром, спеціально, для Катерини II. Трон прикрашений срібним двоголовим орлом, увінчаного трьома Петровскими коронами: дві маленькі, одна велика, з'єднані стрічкою, яка виходить з великою корони. Ручки трону у вигляді левових голів, а ніжки - у вигляді лап лева. Сидіння трону оббито червоним оксамитом. Тронний зал прикрашає ліпнина на стінах і стелі. У палаці є ще один тронний зал для прийому важливих осіб та іноземних послів. Цей зал прикрашений білими, мармуровими фонтанами. За фонтанами знаходяться сходи, які ведуть на імпровізований другий поверх. У тронному залі знаходяться величезні золотий годинник. Вони виконані у вигляді дерева, на гілках якого знаходиться білка. Поруч з деревом зображений гриб, на капелюшку якого є маленький годинник, над якими літає золота бабка. Перед деревом стоїть павич, який розпускає свій довгий, гарний, золотий хвіст, коли били годинник .Белочка зістрибує з дерева на грибок, бабка сідала на голову павича, павич повертався хвостом до глядачів і розпускав свій чудовий хвіст. Довге перо павича складається з найдрібніших пір'їнок, які зроблені з золота. Цей годинник для Катерини II майстри робили сорок років. На підлозі в центрі тронного залу зі скляної мозаїки викладена велика картина, на якій зображені образи святих в раю. У палаці в кожному залі покладено паркет з натуральних рідкісних порід дерева, з не повторюваним малюнком; а стелі в залах повторюють малюнок паркету статі цього залу. Однією з найкрасивіших кімнат палацу є бурштинова кімната. Німецький король подарував Катерині II бурштинову кімнату. Вона перебувала в палаці до Великої Вітчизняної війни. Німці вивезли бурштинову кімнату, її не знайшли до сих пір. Зараз у палаці знаходиться копія бурштинової кімнати, відтворено три стіни з чотирьох, четверта стіна прикрашена картинами. Янтар на стінах світиться зсередини, так як під бурштином знаходиться золота плівка, яка в двадцять п'ять разів тонше за людську волосину. Янтар наклеєний поверх плівки на спеціальний клей, який не має кольору, запаху і смаку. Одна з кімнат палацу була улюбленим місцем імператриці, тут вона займалася шиттям, вишиванням бісером і нитками. Палац дуже цікавий і красивий.

Після Собору наша екскурсія продовжилася. Ми відвідали міст, який тримається на вантуз-це такі канати. Міст називається Анічков -мост. Міст прикрашають фігури левів, за які заховані кріплення вантуза.

Потім у нас була прогулянка по Невському Проспекту. Ми побачили Храм Христа Спасителя. Відвідали музей Шоколаду. Ми подивилися Маріїнський Театр. Близько театру проходила різдвяна ярмарка, де ми побачили групу співаючих Дід Морозов. Далі, на одному з будинків ми побачили залізну статую кішки, встановлену на другому поверсі будинку. У кішку прийнято кидати монети, щоб грошей ставало більше, і всі витрачені в Харкові гроші, повернулися до їхніх господарів. Потім ми побували на набережній річки Фонтанка та залишали монетки в скульптуру Чижика-Пижика.

Увечері ми побували в цирку і сходили в кіно в Торговому центрі «Галерея». Пізно вночі ми поїздом виїхали в Москву.

У Москву наш поїзд прибув днем. Ми здали речі на зберігання на Казанському вокзалі і вирушили в метро на Червону Площу. Тут ми обідали в кафе ГУМу, а потім вирушили на оглядову екскурсію по Москві. Київ-це століцаУкаіни. Дуже великий, галасливий, багатолюдний місто. У Москві багато новобудов. Ми відвідали Воробйови гори, оглянули місто з оглядового майданчика. Побачили спортивний комплекс Лужники; новий комплекс новобудов, що нагадують Нью-Йорк; будівля Московського Університету. Нам показали Новодівочий монастир, південну стіну Кремля, Храм Христа Спасителя, будівля Державної Думи, Собор Василя Блаженного, Великий театр, Вежу з куранти на Червоній Площі. Після екскурсії ми погуляли по Червоній Площі і в метро вирушили на вокзал. Так пройшов наш день в Москві.

Увечері ми виїхали поїздом додому в Мелітополь.

Мені дуже сподобалася наша поїздка. Ми дізналися багато нового і цікавого. Познайомилися з історією. У Харкові кожна будівля це історія. Дуже красива архітектура міста. Багато мостів і каналів. Здається, що місто стоїть на воді. Залишилося багато цікавих місць, де б мені хотілося ще побувати. Я б хотіла подивитися Пітер влітку, коли працюють численні фонтани. Я полюбила це місто і хотіла б повернутися сюди знову.