Риболовля на оці позасмагали, поїли шашлики, постріляли і - нічого не зловили

Зібралися ми з другом з'їздити порибалити десь на природі не дуже далеко від Москви. Кілька тижнів домовлялися і нарешті визначилися з днем. Взяли вудки, замаринували м'ясо, купили мангал і поїхали. За порадою знайомих вирушили на Оку під Серпухова. Хотіли недалеко, але в підсумку за 100 км від столиці поїхали.

До цього на рибалці я був, напевно, років 20 тому, то є ще пацаном. Взагалі, я не любитель риболовлі, з дитинства ловити риб було якось шкода. Та й морепродукти я не їм, так що ніякого інтересу ця чоловіча забава у мене не викликає, так само, як і полювання. Тому з товаришем поїхав просто за компанію. Мій друг Льоша теж не супер професійний рибалка. Думаю, він так само, як і я рибалив останній раз багато років тому.

Вільне місце знайшли швидко. Припаркували машину в тіні дерев, а самі розташувалися біля води. Дістали вудки, насадили черв'яків і стали чекати. На фото вище я закидав якусь мотузку з грузиком в воду. Досвідчений рибалка, напевно, відразу скаже, для чого це, а я зараз впритул не пам'ятаю.

Риболовля на оці позасмагали, поїли шашлики, постріляли і - нічого не зловили

Мені дісталася одна з вудок і я чесно намагався когось зловити. Начебто, біля берега риба плаває, вода прозора, її видно. Але на аппетітненькіх черв'ячків ніхто не клював. Намагалися підгодувати хлібом, його риби жерли, а на черв'яка не обертали уваги. Напевно, в Оке водяться риби-вегетаріанці

Моє рибальське місце

Головне - не результат, а участь! Мені було все одно, впіймається риба чи ні. Просто посидіти на березі річки в тиші, яку порушували лише співом птахів і шумом моторних човнів, спостерігаючи за дрібними хвилями - для мене це в задоволення. А потім щось пішло не так і мій китайський стільчик розвалився.

Риболовля на оці позасмагали, поїли шашлики, постріляли і - нічого не зловили

Ми залишили вудки на волю долі і зайнялися приготуванням обіду на вогнищі.

У найближчих кущах виявилася смітник, ми виставили порожні пляшки та банки і постріляли по ним з пневматики, як у тирі.

До речі, зазначу, що узбережжі річки дуже сильно забруднено. Ми, наприклад, завжди після пікніків збираємо і вивозимо своє сміття, потім по дорозі викидаємо в контейнер. А тут, мабуть, люди відпочивають, а після закінчення банкету, залишають всі свої відходи на тому ж місці, або в кращому випадку складають в купки. Смітник там практично у всіх кущах, варто тільки відійти на 10 метрів від берега, в піску втоптані скла, пивні кришки і недопалки. А ще кажуть, що в Таїланді всюди смітник, та ви подивіться, що в Підмосков'ї твориться. На наступній фотографії видно, що з себе представляє берег річки Оки. Навіть злісний сторожовий пес «Рембо» мружиться від невдоволення, через те, що люди так забруднили пляж.

Риболовля на оці позасмагали, поїли шашлики, постріляли і - нічого не зловили

Рембо не подобається ходити по недопалками і кришок

Нічого ми так і не спіймали, на черв'яків ніхто не клював. Пробували ловити на хліб, але теж безрезультатно. Поблизу місцеві мужики успішно ловили рибу (і випивали не менше успішно), значить, риба в річці є. Щось ми робили не так. Виявилося, що, риболовля не так проста, як здається. Зате, цікаво провели час, поїли шашлики з картоплею, постріляли і здорово відпочили на природі. Такий відпочинок набагато приємніше, ніж зустрічі з друзями в барах.

Є й альтернатива - спеціальні бази відпочинку, які організовують проживання, харчування, безпосередньо саму риболовлю, полювання і інші розваги. На базі відпочиваючі розміщуються в котеджах, відпочивають, смажать шашлики, кругом природа, свіже повітря, чистота, доглянута територія. Навіть свої вудки не обов'язково мати, все видають на місці. Перевагою платній риболовлі є також те, що ти точно знаєш, що зловиш рибу. Потім її ж на мангалі приготуєш і з'їсти. Існують навіть спеціальні водойми, в яких розводять риб для риболовлі. Почитати про одну з таких баз, «Острів колкових», можна тут. До речі, для дітей і жінок також знайдеться заняття до душі - купання, пляжний відпочинок, катання на човні.

У мене була точно така ж ситуація. Я рибалка точно такий же - тобто ніякої, але як то кілька років тому пробило мене з'їздити на ставок і посидіти з вудкою, благо вудки будинку старі були. А живу я недалеко від метро Домодєдовському. прямо у самого МКАДа і тут за кілька кілометрів є водойми. Приїхав я ввечері, сіл «ловити» рибу. Час сиджу, більше ... І ні фіга. А я поруч мужик метрах в 20 від мене тягає і тягає плотву. Я не витримав - пішов розбиратися, що за фігня ... Я природно приїхав, як і ви з хробаками. Мене цей мужик і просвяти, що до чого. На хробака тут ловити виявляється марно. Треба ловити тільки на манку, перемішану з соняшниковою олією до стану пластиліну. На наступний день приїхав з манкою. Тут справа і пішло. Добре, що зустрів цього рибалки, а так би і не знав і більше сюди не приїхав.

Так, сам ніколи не здогадаєшся таку приманку зробити. Причому, в дитинстві, я пам'ятаю, щось ловили на черв'яків. Напевно, в різних водоймах різна риба водиться, одні манку люблять, інші черв'яків, треті хліб який-небудь.

Про манку з маслом здивували! Я правда такий же рибалка, як і ви!))))))) Скоро нас напевно ціла армія збереться. Але тож хочеться на природу: порибалити або просто відпочити. Ось все збираємося, збираємося і ніяк не зберемося поки.

Ми так само збиралися тижнями і нарешті вибралися. Тепер уже другий місяць збираємося сходити в ліс на шашлики.