острів Тіоман

Блог мандрівника. Звіти про поїздки по містах і країнах.

На сьомий день мого перебування в Малайзії сталося те, чого я чекав, якщо не все життя, то всю поїздку точно. Ми з моєю бойовою подругою залишаємо славне місто Куала-Лумпур і прямуємо на острів - перший в моєму житті острів! Острів, який входить в десятку найкрасивіших островів Азії. І ім'я йому Тіоман.

Природно, очікування мої були завищені, мозок малював картини райського місця, прихованого від погляду звичайного туриста. Я відчував себе мало не Робінзоном, котрі збираються на зустріч пригодам. І, забігаючи вперед, відзначу, що мої очікування виправдалися сповна і до сих пір я не був в місці прекрасніше, ніж Тіоман. Але про все по порядку, спочатку до цього острова треба було дістатися і шлях лежав неблизький.

острів Тіоман

Як дістатися до острова Тіоман.
Тіоман - райський острів в Південно-Китайському морі, розташувався в 56 км від узбережжя материкової частини Малайзії. Варіантів, як дістатися до Тіоман два. Перший - літаком, 45 хвилин польоту з Куала-Лумпура і ви на місці. Другий - автобусом і поромом. Другий, природно, дешевше, але в рази довше. Ну і, звичайно, ми вибрали другий спосіб. Заздалегідь купили квитки за ціною в 30 рингіт (10 $) і вранці були вже на автовокзалі Terminal Bersepadu Selatan, до якого зручно дістатися на LRT або KTM - станція Bandar Tasik Selatan.

Автобусна зупинка була схожа на термінал аеропорту - перевірка квитків, зона очікування з комфортними сидіннями. Потім прийшов автобус, всі вийшли на перон і зайняли місця згідно з купленими квитками. Через лічені хвилини, великий зручний автобус помчав нас по гладкому асфальту Малайзії через всю країну в рибальське містечко під назвою Мерсінг.

Їхали ми довго, я вже засинав, коли ми зупинилися на перекус в якийсь придорожньої кав'ярні, де я замовив качку з рисом. Качка була гострою до неможливості, моментально підбадьорила і запустила мій організм. Частину, що залишилася дорогу я дивився у вікно і стежив за покажчиками міст, які ми проїжджали. Зіставляв їх з картою і відстежував наше приблизне місцезнаходження. У якийсь момент пішов дощ. Його інтенсивність можна з легкістю порівняти з гостротою недавно з'їденої мною качки. Не знаю чи можна назвати це дощем, але було відчуття, що щомиті на скла автобуса випліскували десятки відер води, а грім гримів з такою силою, як ніби поруч вибухали протитанкові міни.

Рибальське містечко Мерсінг.
Приблизно через 6 годин після початку поїздки, коли ми подолали відрізок в 350 км, за вікном нарешті з'явилося море, ми наближалися до точки призначення. Мерсінг зустрів нас накрапуючим дощем. На автовокзалі ми подивилися розклад автобусів назад, взяли рюкзаки і пішли шукати причал, від якого відходить паром. Але не тут то було, на сьогодні всі пороми вже відчалили, а через погіршення погоди вечірній був скасований. Ну що ж, здрастуй Мерсінг. Сьогодні ми ночуємо тут, а вранці вирушаємо на острів.

Побродивши по місту ми знайшли чимало отельчиков, вибрали більш менш пристойний, доларів за 20 здається, кинули сумки і пішли гуляти. Містечко невелике, забудований двоповерховими будиночками в дусі американських вестернів. Дійшли до берега, подивилися на іржаві катера рибалок, в черговий раз прийшли до причалу і уточнили розклад поромів. Після чого вирішили чогось перекусити.

острів Тіоман

Засіли в яскраві малайзійський шинок, який здається ніколи раніше іноземців не бачив. Заправляли там явно рибалки, товстопузі міцні мужики з золотими перснями на пальцях їли свій ранковий улов і розповідали байки. Відразу стало ясно, хто в місті господар. Ми не стали відставати від місцевих завсідників, замовили рис, рибу, чай і взялися за свій щільний вечеря. Рибалки захоплено розмовляли і обговорювали новини, що транслюються по телевізору під стелею. Втома після дороги давала про себе знати і незабаром було вирішено повертатися в готель.

По дорозі нам попалася лавка, де продавали плавальні маски з трубкою для снорклинга. Вже передчуваючи свою власну «підводну одіссею Кусто» ми взяли собі маску, все таки острів Тіоман місцева дайверская мекка, треба їхати підготовленими. Задоволені покупкою ми повернулися в наші «апартаменти» і незабаром солодко заснули під заколисуючі звуки, які шастають по стелі геконів.

Дешеві авіаквитки в Куала-Лумпур треба?