Як ми відпочили в Хургаді або веселі пригоди на свою голову

Політ пройшов ідеально, тому що ми спали. Правда літак якось не відразу злетів, і ми тут же згадали, що це п'ятниця 13, а народ занервував і попросив нас заткнутися, так що коли все тряслися при 2 спробі зльоту, ми бачили 3 сон! =) Алкоголь нам не розносили, а булочка в обіді була заморожена. А так все було мило і чудово! І ось, нарешті, ми дісталися до готелю. Далі 10 $ і попросили поселити нас в бунгало. Ніяких щурів і ящірок, як нас лякали, там не було. Номер виявився просторим, з 2 ліжками, кріслами, TV і балконом. Все було мило і затишно. Запихали шмотки в шафу, взяли на ресепшені сейф за 1 $ на добу і побігли швидше на пляж!

Він виявився чистий і великий (місця вистачає на всіх), а якщо приходити в 7-8 годин, то можна займати улюблені лежаки (ми, звичайно ж, займали в центрі пляжу # 61514;). На ньому є волейбольне поле, а також черепахи в загінчики. Море тепле і дуже чисте. Правда, дуже солоне, ми довго до нього звикали. Зате ми допливали до буйків і виробляли там акробатичні трюки на канаті. А якісь тітки виспівували всю дорогу пісні =)

Загалом, перший день пройшов у розвідці території і знайомстві з персоналом і постояльцями. Саме в цей вечір ми познайомилися з чарівним і найкращим барменом, Едиком. Він просто душка. Будь ласка, якщо поїдете в Марлін, передайте йому привіт від Ніни і Аріни! А ще в барі з нами познайомилися два мужика з Дніпродзержинськ: Ігор і Світла Голова. Вони були Типу душею компанії готелю і терлися з усіма дівчатами. Насправді, Ігорьок був приставучими і занудним типом, але поки ми відшивали його (а на це пішов не один день), нас перло не по-дитячому, і наш сміх було чути у всіх куточках пляжу.

Ранок у нас починалося о 6.30. О 7.00 був сніданок: мюслі, оладки, каша, випічка, чай, кава, сік, тости, сосиски і т.д.

О 7.30 були на пляжі. По картці можна отримати рушник і матрац принесуть на потрібний лежак. О 10.00 приходять аніматори (Фата і Амр), і починається "ранкова" зарядка. Жіноча половина встає попами до пляжу, ніж доставляє незабутнє задоволення чоловічій половині. Деякі особини навіть примудряються це знімати на камеру. Після занять зарядкою ми вивчили рахунок from one to eight а також слова up down RELA-A-AX. Загалом туди треба сходити хоч один раз і поржать. Під кінець нашого перебування Фата це настільки дістало, що він намагався поставити нас поруч з собою і приборкати. З їх вимовою 3 - у них виходило "СРІ". Довелося пояснити, що означає це слово, а також слово "Даун". Тепер розумієте, чому нам було так весело =)

Близько 16.00 стає прохолодно засмагати, а до вечері ще далеко, тому ми пішли оглядати прилеглу територію і магазини. Навколо повно крамниць з сувенірами, супермаркет, піца хат, макдональдс, поруч з яким є кафе-гойдалки. Там можна взяти кальян за 5 фунтів = 25 рублів і свіжовичавлений сік (особливо манго). Найкраще втамовує спрагу вода з лаймом.

Перед вечерею у нас був ритуал: ми заходили до Едика в joker'S Bar і пропускали по коктейлю Cuba Libra (із запропонованих це був найсмачніший). Аніматори зустрічають всіх біля входу в їдальню з 19.00 до 19.30 і бажають усім "Доброго ранку" =)

Вечори ми проводили у Едіка =) Благо, все включено! =)

Домовилися з тіткою з Сафарі поїхати в Старе місто (Сакала)

І ось ми вже там. Купили по кальяну (15 $). Тютюн і вугілля, а також сувеніри. З арабами потрібно торгуватися! Найстрашнішим виявилися маршрутки, там були одні араби, вони витріщалися і поїдали нас очима. Але кальян розкурити так і не вийшло.

Увечері був чемпіонат готелю з пінг-понгу. Його проводили вже полюбилися нам аніматори: Фата і Амр =) Ми не грали, але зате дивилися. Незабаром нам це набридло, і ми вирушили подивитися на сусідню території. Там дуже доглянутий пляж, акуратні будиночки і дорогі машини. А напис тільки на арабському. Схоже, там просто живуть люди. Але це виявилося забавно, так що ми дивилися на це з головного корпусу і з балконів бунгало. Якщо ви щось дізнаєтеся про це незрозуміле заклад, то напишіть нам, please.

Вечір ми провели в кафешці з гойдалками, попиваючи сік і покурюючи кальян з вишневим тютюном.

На наступні ранок ми позасмагали і поїхали на "Райський острів". Ця екскурсія називається розваж себе сам, але нам, звичайно ж, дуже сподобалася, може, тому, що ми майстри самі себе розважати. Приблизно годину на яхті (+0,5 години парковки), приїжджаємо на кораловий риф, там плаваємо годину з маскою і ластами. Маска протікає злегка у всіх. АЛЕ це ні в якому разі не зіпсує враження від принад і чудес підводного світу. Ми плавали годину, але він пройшов непомітно. Рибки і корали офігенний, красиво, просто очей не відірвати. Але бережіть ваші ручки, ніжки і попки, корали дряпаються ...

Увечері в барі у Едіка ми побудували очі хлопчакам з Тюмені. Хоча нехай вони думають, що це Вони перші привернули нашу увагу, але ж це були МИ! Увечері ми відправилися в Сакалов в клуб Ministry of Sound. Народ! Це просто офігенний клуб. Танці під відкритим зоряним небом на березі моря. Музика в стилі Relax що може бути прикольний? Ми танцювали годин до 2, а потім пішли в готель (пішки хв. 30-40), але зовсім не страшно. Оскільки на шляху багато готелів і повно поліції, то відчуваєш себе цілком безпечно.

А ще ми втратили ключ від сейфа. Десь на пляжі = (і за злом сейфа заплатили 63 $ так що краще нічого не здавати в цей сейф, а зберігати все в номері, приховавши в брудні шкарпетки або брудну футболку =)

Ніч видалася веселою. Я прийшла трохи раніше, Аринка пішла погуляти на пляж. Близько номера тусіл наш сусід. Він був з Братислави (тобто наші брати-слов'яни), як їх звали не пам'ятаю. Один з них напився і заснув, а інший ніяк не міг пробратья в номер. Так ось я запропонувала йому спробувати перелесть в номер через наш балкон. У підсумку довелося лізти мені, тому що він побоявся. Двері в номер виявилася закритою і ми, побалакавши трохи по-англійськи, побрели на ресепшн за ключем.

Перед сном я перевірила всі вікна і двері, тому що було якось страшно засинати ... а вранці прокинулася від того, що поруч зі мною лежить брат-слов'янин в одних помаранчевих сімейках і окулярах і дивиться, як сплю. Я нічого толком не розуміючи, кличу Арінк. Вона прокидається, відвертається і починає іржати, а потім я його зіштовхує з ліжка, А він тримається і знову забирається. Маячня. Але в результаті ми його вигнали за двері. Виявляється, він зламав двері на балкон і переліз із сусіднього номера. =) А потім бігав від нас по коридору, тому що його друг знову спав і не чув дзвінка в номер. Про цю історію швидко дізнався весь пляж. Напевно, ми занадто голосно над цим ухахативалісь. Сергій, Наш улюблений Сергій, теж довго над цим сміявся. Сподіваємося, це стало легендою Марлін Інн.

Це був наш останній день. Ми ловили останні промені сонця. Думали про те, що скоро їхати і сумували. Ми винесли на пляж кальян, нам швиденько сказали, що курити кальян на пляжі заборонено! Ми і згорнулися. Після обіду ми фоткати з аніматорами, грали в пионербол, гойдалися на гойдалках. Після вечері сходили в мініклаб, попили у Едіка. Таки познайомилися з хлопцями з Тюмені: Ромою і Юрою. Вони виявилися офігенний. Тільки шкода, що все довелося на останні дні. І так завжди. Зате зараз ми з ними листуємося по асьці і балдеем. Сподіваюся, вони приїдуть до нас в Пітер. Хлопці, ми вас дуже чекаємо!

Було дуже-дуже сумно. Плакати хотілося. В останній день після сніданку ми викупалися і кинули монетки з пірсу в море. Поїдемо ми туди ще раз, так, звичайно ж! Це був самий класний відпустку в нашому житті. Це НАЙБІЛЬШИЙ кращий готель. Найкращий бармен і аніматори. Прикольна обжираловка і бар. А хто не вміє відпочивати і навіть у відпустці шукає над чим би побурчати, тому скажемо чесно, сидите вдома і не висовує ніс зі своєї затишної буди.

Чайові Світличному ми не залишали, тому що він зізнавався нам в любові. Маячня. Але і лебедів він нам не робив. Хоча все справно міняв (білизна та рушники). І навіть акуратно складав Арініно ночнушку.

Рекомендуємо Marlin тим, хто приїхав відпочивати: валятися на пляжі, бухати і тусити з такими ж українськими. А що може бути прикольний?