Франція, про яку ви не знали

До Франції ми приїхали вже далеко не в перший раз, а тому тут не буде розказано в подробицях про Париж. Про нього можна дізнатися з інших моїх оповідань. Більш того, я не ставлю перед собою мету цитувати всілякі путівники, описуючи пам'ятки. Я лише хочу познайомити вас, мої шановні Новомосковсктелі і мандрівники, з тими селами і містами Франції, куди рідко загляивают наші туристи, оскільки навіть не знають про їх існування. Детальну довідкову інормаціі кожен з вас, безсумнівно знайде без праці на просторах ітернет.

Наша подорож почалася, як і завжди, в аеропорту м Ростова-на-Дону. Як і раніше, ми скористалися послугами Чеських авіаліній і після невеликої пересадки в Празі, вдихнули нарешті повітря Парижа. Разом із тим у цей раз цей чудовий місто не було метою нашої подорожі. Пообіцявши сюди ще повернутися, ми переїхали на Ліонський вокзал і через 3,5 години вийшли вже в Монпельє. Тут ми взяли заздалегідь замовлену в Hertz машину і вже на ній благополучно прибули в зняті апартаменти. Скажу відразу, що ми давно вже перестали зупинятися в готелях, віддаючи перевагу приватним квартирам, що істотно заощаджувало кошти на харчуванні - продукти з магазину, а не сніданок в готелі і можливість не брати багато речей, оскільки скрізь є пральки. Обідали та вечеряли ми завжди в будь-якому ресторані або в кафе, зрозуміло не заморочуючись на приготуванні страв.

Монпельє - це столиця регіону Лангедок-Руссільон на південному заході Франції. Місто розташоване буквально в 10 км від Середземного моря. Однак купання не входило в наші плани, оскільки відвідати належало величезна кількість цікавих місць. Саме ж містечко дуже милий і гостинний. Вулицями його бігають різнокольорові трамвайчики, що безсумнівно піднімає і без того піднесений настрій.

Франція, про яку ви не знали

На території Монпельє розбито понад 50 садів, найвідомішим з яких є найстаріший у Франції Ботанічний сад, створений в 1593 році і довгий час служив моделлю для створення ботанічних садів по всій Європі. Ботанічний сад працює щодня крім понеділка.

У передмісті Монпельє Generargues ви зможете відвідати справжній бамбуковий ліс Bambouseraie. На території парку розташовано безліч квіткових оранжерей і японський сад Vellon du Dragon. Вартість дорослого квитка становить 8 €, дитячого 4,5 €. Всі бажаючі можуть безкоштовно скористатися послугою аудіогіда, доступного на 6 мовах.

Головна площа міста - це площа Комедії. На місці згорілого театру, що дав площі назва, розташований залізничний вокзал. Чудово провести час можна на Еспланаді Шарля де Голля, в тіні дерев, поблизу фонтанів, тут є пара хороших ресторанів, безліч наметів з сувенірами, продуктовий ринок.

Франція, про яку ви не знали

На следудующій день ми виїхали з Монпельє з наміром відвідати віадук Мійо. І не просто відвідати, а й проїхати по ньому. Це найвищий міст у світі. Чоловік впевненим рух поставив крапку на карті навігатора. і ми опинилися саме в тій самій точці. але під мостом, а не на ньому. Втім, саме там ми зробили найкрасивіші фото. Там же купили сувеніри. Ось так буває іноді корисно - потрапляти пальцем в небо.

Повертатися в Монпельє ми вирішили через невелике містечко Безьє. про який дізналися завдяки українським жителям форуму інфранс.

Безьє був одним з найголовніших центрів катарів на території Лангедоку. Катари вважали Католицьку церкву єретичної і відкидали влада її представників в контрольованих ними регіонах Франції. Свого часу ми вже побували в останньому оплоті катарів - Каркассоне (хто не був, настійно рекомендую до відвідування), а тепер прибули до міста, який першим прийняв на себе удар хрестоносців.

Франція, про яку ви не знали

Побродивши по центральній частині міста, зайшли в собор, послухали орган і з почуттям виконаного обов'язку повернулися в Монпельє, щоб після невеликого перекусу відправитися гуляти по нічному місту.

А вранці нас уже чекав Авіньйон! Бути в тих краях і не відвідати цей чудовий містечко - злочин. Весь той час, що ми там гуляли, на мові крутилася пісенька, знайома з дитинства:

Sur le pont d'Avignon
L'on y danse, l'on y danse
L'on y danse tous en rond

Місто цей знаходиться в місці злиття двох річок, головною з яких явлется Рона - одна з 4-х великих річок Франції. Авіньйон, безумовно, вартий того, щоб провести в ньому день. Центральна частина його досі оточена фортечною стіною. На площі Дю-Пале височить найзначніший пам'ятник міста - великий комплекс Папського палацу з казначейством, Вежею ангелів, консисторією Старого палацу і садами. Поблизу можна побачити парк Роше-де-Дом і перетинає Рону древній міст Пон-Сен-Бенезієй (Пон-Д'Авіньйон, XII в. Частково зруйнований), колись з'єднував місто з розташованим на іншому березі передмістям Вільнев-лез-Авіньйон (Villeneuve- les-Avignon). А над усім цим піднімається вінчає скелю Рок-де-Дом кафедральний собор Нотр-Дам-де-Дом.

Франція, про яку ви не знали

Гуляти по мосту можна тільки до його середини. На жаль, французи чомусь не потурбувалися його
повної реставрацією.

І знову ми повертаємося в Монпельє, але вже не для того, щоб гуляти по місту. У планах - відвідування цирку Арлетт Грюс. Ну що можна сказати? Є номери, які треба бачити. Наприклад, 9 мотоциклів, що носяться по різних траєкторіях в невеликій сфері. Світовий рекорд. Незабутнє видовище. Робота дресирувальників теж цілком сподобалася, але були і відверто слабкі номера, які наші артисти працюють набагато краще. І все ж туди йти треба хоча б тільки заради байкерів.

Все-таки є особливу чарівність в прогулянках по нічному місту!

На жаль, тут ми пробули всього кілька годин. Шлях стояв неблизький - до Женеви, тому сильно затримуватися ми не могли.
І ось кордон зі Швейцарією. Тут нам доводиться купити стікер, який дозволяє їздити по дорогах цієї країни. Ми обурені. Їдемо адже всього на пару днів, а стікер - на рік. Однак ж розуміємо, що для тих, хто катається там постійно це значно економить кошти, оскільки платних доріг в цій країні немає на відміну від Франції, де нам довелося викласти чималу суму за можливість швидкого руху. Так, можна було, звичайно, їхати не по магістралях, але 130 км / год набагато приємніше для української людини ніж 110 / год. Скажу відразу, що і 130 мало хто їде. Порушують всі. Порушили і ми. Були спіймані радаром і вже вУкаіни отримали два листи щастя. Штрафи сплатили і тепер спимо спокійно.

Все ж не любимо ми Швейцарію. Я навіть не можу сформулювати причину такого ставлення до неї. Так, дорого. Так, люди не такі привітні як французи чи, наприклад, італійці. Скажете вони жителі півдня? А голландці? Вони теж ввічливі швейцарців. А може, це нам так не пощастило, причому вже вдруге. До цього були в Берні і Лозанні - враження ті ж. Ми б і не приїжджали сюди, але це був найкоротший шлях до Ельзасу. Крім того, хотілося об'їхати Женевське озеро по периметру, а ще побувати у французькому містечку Ансі, розташованому на однойменному озері.

Не можу сказати, що Женева нам не сподобалася. Ті кілька годин, що ми гуляли там, дозволили нам побачити центр міста, подивитися на фонтан, що досягає 140 метрів у висоту, погодувати лебедів і навіть занурити руки в Женевське озеро.

Франція, про яку ви не знали

На ранок ми встали раніше, оскільки шлях мав бути не близький. Женева-Ансі-Івуар-Евіан-Монтре. Іншими словами, ми задумали поїздку навколо озера. Скажу відразу. Об'їхати озеро ми змогли, але возаращалісь вже вночі і під проливним дощем, а тому і враження про закінчення турне виявилося кілька зім'ятим.

Ансі - абсолютно приголомшливий містечко, розташоване на однойменному озері. Для цього ми знову повернулися на територію Франції і незабаром зупинилися в самому центрі гостинного і наповненого туристами міста.
Він розташований біля підніжжя Савойських Альп. По ньому треба просто гуляти і насолоджуватися його атмосферою і красою.

У моїй скарбничці подорожей є кілька міст, куди, при нагоді, я обов'язково повернуся. Ансі тепер став одним з них. Чи не закохатися в нього просто неможливо.

З великим небажанням покидали ми полюбився на Ансі, але лише для того, щоб знову поринути в епоху середньовіччя, прогулятися по пустельних улучкам села Івуар. стала переможницею в номінації - "Самі збереглися автентичні села Франції". Розташоване це диво на французькому березі Женевського озера і налічує понад 700 років історії. Крім того, це село входить в список найкрасивіших сіл Франції. Загалом, дивіться самі. Сподіваюся, ці кілька фотографій зможуть хоча б віддалено передати чарівність Івуар.

Франція, про яку ви не знали

Погода почала псуватися, а у нас попереду було ще, як мінімум, два пункту призначення. В Евіані ми зупинилися лише ненадовго - хотіли побувати на джерелах, але нас злякав сильна злива, а тому, зробивши лише кілька фото, ми завантажилися в машину і помчали далі. У Мантрё з погодою пощастило більше. Дощ ненадовго закінчився, що дало можливість прогулятися по набережній і помилуватися на дивні скульптури і красиві види.