Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

Виїхавши в п'ятницю ввечері з Києва, вже в суботу на початку сьомого ранку я був на вокзалі в місті Самбір. Мені дуже пощастило з підказкою в групі на Фейсбуці, де згадувався прямий поїзд з Києва до Трускавця, який робив зупинку в місті Самбір, розташованому всього в 20 км від місця, де стартує моя перша велогонка. Вибравшись з вагона разом зі своїм залізним конем і сумками, я приступив до процесу складання велосипеда.

Як відступ, хочу сказати, що в цих краях я бував дуже рідко, тому моя перша велогонка і участь в заїзді Gran Fondo збагатили мої знання Львівської області та Прикарпаття. Вийшло поєднати і захоплення спортом і туризм. 🙂

Я на місці - місто Самбір

Після неспішних і нескладних маніпуляцій, я встановив зняте раніше переднє колесо, сідло, розгорнув кермо і упакував всі речі в похідну сумку. Остання була закріплена на багажнику. Все, тепер можна було вирушати в розминку марш-кидок на 20 км до місця старту моєї першої в житті велогонки.

Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

Хлопці, які також приїхали на цьому поїзді з Києва, явно були набагато більш досвідчені велогонщики, ніж я. Багато просто приїхали з одним велосипедом (в основному це були не дешеві апарати, як у мене) і відразу в велоформі. Більше нічого з собою не брали. Мало хто взяв навіть звичайний велорюкзак, незважаючи на обіцяний дощ.

Так як вони були свій компанією і на швидких велосипедах, то мене ніхто чекати не став і вони поїхали трохи раніше за мене. Я відверто був навіть радий, так як в цій компанії було пару людей з явно на зіркову хворобу і не здоровою манерою спілкування.

Тому видалення пари цих мало мені приємних представників велосообщества вдалину навіть принесло мені відчуття полегшення і задоволення від того, що їх не розумні мова не будуть тиснути мені на мозок прийдешні 20 км до місця старту. 🙂 П.С. Хто там був, ті зрозуміють, про яке Міші Б йдеться. 🙂

Дорога в Старий Самбір

Старт моєї першої велогонки повинен був бути в 10-30 ранку з площі біля пам'ятника Степана Бендери в сусідньому місті Старий Самбір. Так як все містечко дуже невеликий, то пошуки потрібного місця не уявляла особливої ​​складності. Хоча і треба віддати «належне», що Гугл карти мене вже не в перший раз повели якимись Чигир.

Але перший місцевий житель мені все пояснив. Як показало подальше дослідження міста, там всього одна центральна вулиця і по ній треба їхати майже до виїзду з міста, де на пагорбі і розташована шукана площа.

Варто відзначити дуже непогане дорожнє покриття між Самбором і Старим Самбором. Є достатньої ширини асфальтована узбіччя, щоб рухатися по ній на велосипеді і не заважати автомобілями. Тому переміщення між місцем приїзду поїзда і місцем, звідки почнеться моя перша велогонка, було швидким і безболісним.

Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

Вже по дорозі в Старий Самбір я розумів, що очікується хороша погода (синоптики попередньо обіцяли дощ) і види чекають просто зачаровують! Вперед, вперед до красот Карпатських гір!

Перше знайомство з учасниками велогонки

І так, я у всій своїй похідній красі - на звичайному кроссовом велосипеді з багажником і сумкою, з'являюся на площі перед спортсменами-любителями. Їхні обличчя треба було бачити. 🙂 Вони, схоже, багато чого очікували, але тільки не побачити такого «гонщика». Я вже по різниця нашого зовнішнього вигляду, наявними велосипедів і їх поглядам зрозумів, що не буду гідно прийнятий в їх ряди. 🙂 Моя перша велогонка віщувала отримання явно величезного досвіду в усіх відношеннях - починаючи від спілкування з учасниками і закінчуючи технічними нюансами.

Народ далі скептично так поцікавився, на яку дистанцію я зібрався в такому вбранні. Моя відповідь то, що моя перша велогонка почнеться з підкорення найдовшого маршруту Gran Fondo в 120 км. привів їх в здивування. Після чого було зроблено питання з глузуванням, а чи не збираюся я подолати цю дистанцію з сумкою на багажнику, в якій я привіз змінні речі на випадок дощу?

Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

Мої пояснення того, що організатори обіцяли камеру або місце для зберігання багажу та можливу дощову погоду їх трохи заспокоїв. Зате мені залишив неприємний осад на душі від тієї зверхності, яка була присутня у багатьох велосипедистів.

Різниця між бігунами і велосипедистами

Для себе відзначив, що серед бігунів таке явище зустрічається вкрай рідко. Тут же якщо ти не одягнений в модну велоформу і цінник твого велосипедів не перевищує пари тис євро, то ти, швидше за все, будеш одинаком і не впишешся в основну компанію.

З іншого боку, я люблю кататися один, як і бігати. Це прекрасна можливість побути з самим собою і своїми думками наодинці. Так що я в кінцевому рахунку не особливо переживав. Та й подальше спілкування і прибуття решти учасників показало, що не всіх присипало зоряним пилом і є прості, нормальні люди і в рядах велогонщиків-любителів. 🙂

Знайомство з містом Старий Самбір

Так як мій приїзд приїхав досить рано і до старту залишилося ще години півтори, я вирішив покататися по місту, подивитися місце, випити кави і запастися водою. Як показало дослідження Старого Самбора, містечко цей дуже невеликий, знаходиться в красивій, зеленій зоні біля підніжжя початку Карпатських гір (якщо мені не зраджує пам'ять, ми їздили по Прикарпаттю). Все місто по головній вулиці можна проїхати на велосипеді хвилин за 15. Що я і зробив. Заодно знайшов відокремлене місце для переодягнутися. На жаль, організатори не вирішили питання з роздягальнями.

Тому довелося згадати дитинство і скористатися широкими придорожніми кущами. 🙂 Спочатку я, звичайно, злився на таку організацію велогонки. А потім подумав, що я ж хотів пригод на вихідні. Ось я їх і отримую в повному обсязі. 🙂 Так що швидко заспокоївся, переодягнувся в одяг для велогонки і покотив назад на місце старту. До цього часу вже відкрилися всі місцеві магазинчики, де я випив хорошого заварного кави і купив воду.

Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

З огляду на, що на 120 км дистанції планувалося тільки 3 контрольних пункту, я взяв з собою сумку на пояс з двома флягами для води. Ця сумка була куплена для бігу на далекі відстані, але в нагоді і в велоспорті. Я взагалі знайшов застосування багатьох бігових речей - в моє захоплення їздою на велосипеді, що сильно заощадив бюджет освоєння нового виду спорту. 🙂 І так, вода куплена і розлита по всьому флягами, я переодягнений і готовий до старту. Тепер залишилося тільки повернутися назад на площу і почекати стартового свистка.

Моя перша велогонка - місце старту

Повернувшись на площу на місце старту, я виявив, що вже приїхали майже всі інші учасники велогонки. Площа стала дуже людним місцем, а учасники все ще прибували.

Чекаючи початку урочистої частини, я ще встиг підкріпитися тим, що у мене залишилося з взятого в поїзд. На мій подив, завершивши свій похідний сніданок, я зрозумів, що запаси мій їжі невичерпні. 🙂 Мене явно чекав ще й вечерю після велогонки перед від'їздом додому.

Перша велогонка в моєму досвіді - заняття бігом і їзда на велосипеді

Організатори оголосили про відкриття камери зберігання в будівлі бібліотеки, що примикала до площі. Ця новина мене дуже порадувала, так як перспектива їхати 120 км гонки на не гоночний велосипеді, та ще й з похідної сумкою мене явно не приваблювала.

Отримати стартовий номер на велогонці

Закінчивши трапезу і здавши свій багаж в камеру зберігання (голосно сказано, звичайно, так як насправді це було - поставити сумку на підлогу в маленькій кімнатці бібліотеки), я підійшов до столика з номерами і забрав свій стартовий пакет. Пакети видавали без паспортів. Треба було просто назвати свій номер.

Урочиста частина - відкриття велогонки

Взагалі по організації хочу відзначити кілька позитивних і негативних моментів:

1. Наявність машини тих допомоги. Вона була на старті і допомагала з дрібним ремонтом у учасників. Так само в подальшому вона курсувала по дистанції велогонки, допомагаючи з проколами, поломками і т.д.
  2. Наявність такий-сякий камери схову.
  3. Трансфер для велосипедистів, які добиралися з або через Львів.
  4. Вода і харчування (смачні вафлі 🙂) на трасі на контрольних пунктах. З мінусів - прибрали без попередження КП3, хоча не всі учасники велогонки її закінчили.
  5. Харчування (друге з компотом) після фінішу.
  6. Медалька (диплом або сертифікат не дають).